Ekspertai ir politikai diskutavo dėl pokyčių mokytojų tobulinimo srityje

Ekspertai ir politikai diskutavo dėl pokyčių mokytojų tobulinimo srityje

Švietimo ekspertai ir politikai pirmadienį diskutavo, ar Lietuvoje mokytojams yra suteikiama pakankama pagalba tobulėti ir teikė siūlymus, kaip gerinti situaciją švietimo sistemoje.

„Susirinkome padiskutuoti apie mokytojų profesinis tobulėjimą, institucijų ir jų grupių potencialą. Mūsų pokalbio tikslas – aptarti mokytojo tobulėjimo perspektyvą.

Aptariamą lauką susiaurinome iki dviejų klausimų – jeigu mokytojai intensyviai mokosi, kodėl tokie žemi yra Lietuvos mokinių pasiekimų vertinimai ir kokį potencialą turi jūsų institucija ar institucijų grupė teikti kvalifikacijos tobulinimo programas įvardintose srityse", - atidarydama diskusiją teigė renginio organizatorė Seimo narė, profesorė Vilija Targamadzė.

Diskusijos dalyvius taip pat sveikino Prezidentūros Švietimo, mokslo ir kultūros grupės vadovė Jolanta Karpavičienė.

„Noriu nuoširdžiai pasidžiaugti ir pasveikinti su šia iniciatyva, kuri yra labai svarbi švietimo bendruomenei. Gyvename visuotinės infodemijos metu – žinios pačios savaime yra svarbios, bet be gebėjimo jas pritaikyti, šiuolaikinėje visuomenėje išgyventi bus sunku", - kalbėjo Prezidentūros atstovė.

Diskusijoje dalyvavo:

  • Vitalija Bujanauskienė,  Lietuvos švietimo centrų darbuotojų asociacijos prezidentė
  • Doc. dr. Rima Bakutytė, Šiaulių universiteto Tęstinių ir nuotolinių studijų instituto direktorė
  • Prof. Giedrė Kvieskienė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija
  • Jolanta Bareikienė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto dekanė
  • Doc. dr. Asta Meškauskienė, Vilniaus universiteto Pedagogų kompetencijų tobulinimo ir plėtros centro vadovė (Filosofijos fakultetas, Ugdymo mokslų institutas)
  • Arminas Varanauskas, Vilniaus universiteto Pedagogikos studijų ir mokslo plėtotės valdymo komiteto narys
  • UNESCO ekspertė dr. Laima Galkutė.

Diskusijos vaizdo įrašą rasite ČIA.

Susiję straipsniai

Close